ایمیل مارکتینگ در کزج

>>ایمیل مارکتینگ و بازاریابی در کرج>>

چرا ایمیل مارکتینگ مهم است؟

برای اینکه به‌صورت کامل نسبت به اهمیت خدمات ایمیل مارکتینگ و بازاریابی در کرج آگاه شوید، بیایید سفری کوچک در تاریخچه وب داشته باشیم.

ایمیل مارکتینگ و بازاریابی در کرج

پرهیاهوهایی که دیگر نیستند!

اگر کمتر از یک دهه در فضای اینترنت حضورداشته باشید، احتمالاً حضور و افول شبکه‌های اجتماعی مختلفی مانند گوگل پلاس، فرندفید و حتی فیس‌بوک را در ایران دیده‌اید. پلتفرم‌هایی که روزگاری هیاهوی بسیاری داشتند، امروزه حتی نامشان برای عده زیادی غریبه است.

این موضوع می‌تواند یک زنگ خطر برای افراد هوشمند باشد تا صرفاً بر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی متمرکز نشوند. درواقع اگر واقع‌بین و آینده‌نگر باشیم، این سؤال به ذهنمان خواهد آمد که از کجا معلوم اینستاگرام نیز به سرنوشت فیس‌بوک دچار نشود؟

این‌یک سؤال کاملاً منطقی است، چون اگر سرنوشت اینستاگرام در دستانمان نباشد، قطعاً سرنوشت و آینده کسب‌وکارمان به تصمیمات امروزمان بستگی دارد. پس با طرح سؤالاتی خوب مانند سؤال بالا، می‌توانیم به پاسخ‌های خوب برسیم.

اکنون با آگاهی از این موضوع می‌توانید برای آینده کسب‌وکارتان بهتر برنامه‌ریزی کنید و به دنبال جذب مشتریان از طریق سایر کانال‌های بازاریابی مانند ایمیل مارکتینگ هم باشید.برای مشاهده خدمات رسانه نما اینجا کلیک کنید.

ایمیل، دوست همیشه همراه ما در عصر دیجیتال

با پیش‌زمینه‌ای که در خصوص یکی از مهم‌ترین کانال‌های بازاریابی اینترنتی، یعنی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی کسب کردید، به این سؤال پاسخ دهید: در طول این سال‌ها مردم چه بستر ارتباطی را در اینترنت تحت هیچ شرایطی رها نکرده‌اند؟!

در یک کلام و به‌صورت صریح می‌توان گفت ایمیل! گوگل پلاس و دیگر شبکه‌های اجتماعی آمدند و رفتند، اما ایمیل‌هایمان هنوز سر جای خود هستند و ما نیز معمولاً هرروز آن‌ها را بررسی می‌کنیم. برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید

برای اکثر ما، ایمیل حکم یک یار شفیق را دارد که همواره آماده است پیاممان را در کسری از ثانیه به دیگران برساند و حتی در موارد بسیاری برایمان پول‌ساز شود. بله درست خواندید، از طریق سرویس‌های ایمیل مارکتینگ و بازاریابی در کرج، حتی می‌توان از این ابزار همیشه همراه برای بازاریابی و افزایش فروش استفاده کرد.برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان راجب خدمات رسانه نما اینجا کلیک کنید

اگر اهل خرید اینترنتی باشید، احتمالاً روزانه پیشنهادها و تخفیف‌های جذابی از فروشگاه‌های اینترنتی مانند دیجی کالا در inbox ایمیلتان دریافت می‌کنید. آیا این برندهای بزرگ بی‌گدار به آب می‌زنند و جایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که بازدهی نداشته باشد؟ قطعاً خیر.

با این تفاسیر، آیا نمی‌توان روی بازاریابی ایمیلی برای افزایش فروش حساب باز کرد؟ قطعاً بله!

چگونه خدمات ایمیل مارکتینگ و بازاریابی در کرج باعث افزایش فروش می‌شود؟

ایمیل مارکتینگ هم مانند سایر روش‌های بازاریابی اینترنتی دارای اصول و قواعد مخصوص به خود است، یعنی نمی‌توان صرفاً به جمع‌آوری و ارسال ایمیل پرداخت و موفق شد.

مواردی مانند استفاده از سرور قدرتمند جهت اسپم نشدن ایمیل‌ها، تهیه لیست ایمیل جامعه هدف، تعداد ایمیل‌های فعال، استفاده از عنوانی که باعث افزایش نرخ کلیک شود، استفاده صحیح از ایموجی‌ها، محتوای ایمیل و… ازجمله نکات و استانداردهای مهمی هستند که باید در ایمیل مارکتینگ رعایت شوند.

دقیقا مخاطب هدف را نشانه می‌گیریم

بانک ایمیل ما، بر اساس مخاطبان هدف انواع کسب‌وکارها دسته‌بندی شده است. می‌توانید دقیقاً مشخص کنید که ایمیلتان برای چه گروهی از مخاطبان ارسال شود.

شما قادر خواهید بود دریافت‌کنندگان ایمیل را بر اساس جغرافیا، جنسیت، اصناف و مواردی دیگر تفکیک کنید. ارسال ایمیل به جامعه هدف باعث افزایش نرخ کلیک و درنتیجه باعث افزایش فروش خواهد شد.

بانک ایمیل آپدیت و باکیفیت

بانک ایمیل به‌صورت مرتب رصد می‌شود تا فقط ایمیل‌های فعال و ایرانی نگهداری شوند. این باعث می‌شود تا open rate ایمیل‌ها افزایش یابد.

گزارش دهی جامع

پس از ارسال کمپین ایمیل مارکتینگ، گزارش بسیار کاملی دریافت خواهید کرد. در این گزارش مواردی مانند نرخ باز شدن، نرخ کلیک و… درج‌شده است.

سخن آخر

ایمیل مارکتینگ یک روش موفق و اثبات‌شده در بازاریابی دیجیتال است. برندهای مطرح ایران و جهان، برای افزایش فروش خود، همواره در حال اجرای کمپین‌های ایمیل مارکتینگ هستند. برای ارتباط با ما و مطرح کردن سوالات خود اینجا کلیک کنید.

معجزه یک کمپین موفق ایمیل مارکتینگ این است که در یک بازه بسیار کوتاه، می‌تواند میزان فروشتان را چندین برابر افزایش دهد.

پس از اجرای یک کمپین موفق بازاریابی ایمیلی می‌توانید با درآمد حاصل‌شده، سایر کانال‌های بازاریابی اینترنتی را نیز تقویت کنید.

برای اجرای یک کمپین موفق حتماً دقت کنید که عنوان، متن و فراخوان (کال تو اکشن) جذابی را برای ایمیلتان انتخاب نمایید.

از چندین سال گذشته، ما تاکنون اجرای صدها کمپین موفق بازاریابی ایمیلی در کرج و سایر شهرهای ایران را در رزومه خود داشته‌ایم. برای ایمیل مارکتینگ و بازاریابی در کرج، می‌توانید روی خدمات مجموعه ما حساب بازکنید. برای مطرح کردن سوالات خود و یک جلسه مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا