بازاریابی (Marketing)

بازاریابی مهمترین فعالیت لازم در ساخت یک برند، کسب سهم بازار، رشد فروش و سودآوری و ماندگاری برند در بلند مدت است.برخلاف تصور غلطی که وجود دارد و شروع به کار بخش بازاریابی یک کسب وکار را بعد از تولید محصول یا آغاز ارائه خدمات می داند، باید گفت فعالیتهای بازاریابی باید بصورت برنامه ریزی شده و علمی از لحظه تصمیم گیری برای خلق یک کسب و کار به کمک تحقیقات بازار، بخش بندی بازار، تحلیل رقبا و … با قدرت و دقت آغاز شود.

“آژانس تبلیغات و مارکتینگ رسانه نما” از معتبرترین شرکتهای فعال در زمینه خدمات بازاریابی و مارکتینگ در کرج، آماده ارائه مشاوره به شما صاحبان کسب و کار در استان البرز می باشد

 

https://resanenama.ir/?s=%D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%87+%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8Cهر بخش از چرخه  عمر محصول از پیش از تولید ( مرحله جنینی یا تحقیقات) تا پایان عمر آن که از رده خارج شدن محصول است، فعالیت و نوع بازاریابی مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال نوع اقدامات بازاریابی برای ارائه یک محصول جدید در بازار رقابتی موجود متفاوت از ارائه یک محصول جدید در بازاری جدید و برای مشتریانی است که تا به حال آن محصول را استفاده نکرده و نمی شناسند.

در طی دهه های گذشته تا به امروز شیوه های کلی در بازاریابی متحول شده است و می توان آنها را به نسل های مختلف بازاریابی تعبیر کرد. این سیر تحول تا به امروز به این شکل تعریف می شود:

-بازاریابی محصول محور

-بازاریابی مشتری محور

-بازاریابی انسان محور

در طی دو سال گذشته که بیماری کرونا تمام ابعاد زندگی و کاری انسان ها را تحت تأثیر خود قرار داده، رویکرد بازاریابی و فروش دیجیتال و آنلاین به سرعت گسترش یافته و نوع جدیدی از تجربه ارائه و دریافت محصول یا خدمات را برای مشتریان و کسب و کارها به وجود آورد.

در این راستا، زیرمجموعه ای از بازاریابی انسان محور با عنوان بازاریابی دیجیتال فراگیر شده است تا بتواند از ابزارهای سنتی به سوی روش های دیجیتال حرکت کند. بازاریابی دیجیتال در کنار روش های معمول و اصولی بازاریابی باید انجام گیرد تا کارایی  مطلوب را داشته باشد و نمی توان صرفاً از طریق آن به اهداف کامل استراتژی بازاریابی دست یافت.

جدیدترین مباحث علمی در حیطه بازاریابی که از آن به عنوان بازاریابی نسل پنجم یاد می شود به این پدیده می پردازد که برای اولین برای در طول حیات بشر، پنج نسل مختلف از نظر علایق ، هنجارها و سبک زندگی بطور همزمان در حال زندگی روی کره خاکی هستند.هر کدام از این نسل ها نگرش ها، عادت ها و رفتارهای خاص خود را دارند.

در بازاریابی نسل پنجم تأکید بر شکاف بین نسل ها، سطوح مختلف رفاه اجتماعی و سبک زندگی دیجیتال مردم است. بر این اساس گروهی از فناوری های حال و آینده هستند که نمی توان بدون درنظر داشتن کارکرد و تأثیرات آنها روی مردم، استراتژی های بازاریابی را طراحی کرد.این فناوری ها در شاخه های اصلی زیر قرار میگیرند:

Artificial intelligence-هوش مصنوعی

Natural Language Processing_پردازش زبان طبیعی (NLB)

Sensors and Robots_حسگرها و رباتیک

Virtual Reality_واقعیت افزوده

Internet of object_اینترنت اشیا

_Block Chainبلاک چین

آژانس تبلیغاتی و مارکتینگ رسانه نما همواره دانش روز بازاریابی و روندهای جهانی در هر حوزه از کسب وکار را سرلوحه برنامه ریزی و اجرای پروژه های تبلیغاتی ، برندینگ و مارکتینگ خود قرار داده است و با جدیدترین روش های خلاقانه در حیطه بازاریابی نسل پنجم، می تواند کسب و کارهای شمت مشتریان عزیز را متحول کند و تجربه رضایت بخش توسعه محصول، رشد فروش، سودآوری بلند مدت و تبدیل شدن به برند رهبر بازار را برای شما دست یافتنی نماید.

 

1- بازاریابی میدانی (field marketing):

 

 

2- آمیخته بازاریابی(Marketing Mix):

آژانس تبلیغات و مارکتینگ رسانه نما به صورت علمی و پس از شناخت نیازهای کسب وکار شما، آماده ارائه خدمات مشاوره، اجرا و نظارت بر پروژه های بازاریابی کالا و خدمات شما ازمراحل اولیه شروع به کار تا رسیدن به سهم بازار مطلوب و یا توسعه بازار محصولات موجود است.

3- بازاریابی محتوا(Content Marketing):

4-دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing):

5-بازاریابی مستقیم (Direct Marketing):

6-بازاریابی چریکی یا پارتیزانی(Guerilla Marketing):

7-بازاریابی تلفنی (Tele Marketing):

8-بازاریابی سبز(Green Marketing):

9-بازاریابی مبتنی بر حساب کاربری(Account Based Marketing: ABM):

برای مشاوره و انتخاب بهترین گزینه های ممکن در تبلیغات و بازاریابی مشتری محور با ما در تماس باشید.

10-تحقیقات بازار(Market Research):

در آژانس تبلیغات و مارکتینگ رسانه نما همکاران دانشگاهی، در بخش تحقیقات بازار به همراه گروه اجرایی و بررسی میدانی، پس از یک جلسه مشاوره رایگان به طرح ریزی گام به گام تحقیقات بازار متناسب با نیاز مشتری می پردازند و با دسترسی به بانک های اطلاعاتی و پرسش نامه های استاندارد هر صنعت، در نهایت اطلاعات مورد نیاز را استخراج و پس از تحلیل نتایج در اختیار مشتری می گذارند.

پیمایش به بالا