افزایش فروش با عقد قرارداد بازاریابی در کرج

<<افزایش فروش با عقد قرارداد بازاریابی میدانی در کرج>>

بازاریابی حضوری چیست و چرا مهم است؟

همان‌طور که می‌دانید امروزه به دلیل حجم بالای تبلیغات اینترنتی، بسیاری از مردم به‌راحتی از کنار تبلیغات آنلاین می‌گذرند و آن‌ها را نادیده می‌گیرند، مگر اینکه یک تبلیغات تا چه حد خاص باشد که جلب‌توجه نماید.

در این شرایط یک روش هوشمندانه برای جذب مشتریان بیشتر، بازاریابی حضوری یا بازاریابی میدانی هست که اتفاقاً بسیاری از برندهای اینترنتی از آن غافل هستند. اما منظور از بازاریابی حضوری دقیقاً چیست؟

بازاریابی حضوری یک از قوی‌ترین روش‌های بازاریابی محصول است که به‌صورت حضوری و توسط یک کارشناس فروش مسلط به اصول بازاریابی انجام می‌شود. برای اطلاعات بیشتر راجب بازاریابی اینجا کلیک کنید.

فردی که به‌عنوان بازاریاب حضوری اعزام می‌شود به معنای واقعی کلمه باید یک مخاطب شناس خوب باشد. او باید بتواند به زیبایی سخن بگوید و با استفاده از قدرت مذاکره خود، توجه مشتری را به خرید جلب نماید.

از بازاریابی حضوری زمانی استفاده می‌شود که نیاز به جلب‌توجه حداکثری مشتری هست، یعنی زمانی که قصد داریم محصول خود را به بهترین شکل ممکن به مشتری معرفی کنیم و نرخ فروش را بالا ببریم. به همین دلیل در بازاریابی حضوری حتماً باید در انتخاب کارشناسان فروش دقت ویژه‌ای داشته باشید تا منابعتان بیهوده هزینه نشود.برای یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان رسانه نما اینجا کلیک کنید.

اگر قصد دارید از طریق بازاریابی میدانی فروش محصولاتتان را افزایش دهید، نگران نباشید، ما می‌توانیم ضمن انجام تحقیقات بازار حرفه‌ای برای کسب‌وکارتان، بازاریابی حضوری را به بهترین شکل ممکن برایتان انجام دهیم.

شما می‌توانید با عقد قرارداد بازاریابی در کرج، امور بازاریابی حضوری و اعزام بازاریاب را به آژانس تبلیغات و بازاریابی رسانه نما بسپارید.

آژانس تبلیغاتی ما با اعزام کارشناسان فروش خبره به محل حضور مشتریان احتمالی، این اطمینان را به شما می‌دهد که محصولاتتان به بهترین شکل ممکن در کرج معرفی و بازاریابی شوند.

3 کاری که پیش از انجام بازاریابی میدانی باید انجام دهید

اگر قصد دارید خودتان به بازاریابی حضوری بپردازید، باید بدانید که این رشته از بازاریابی هم مانند هر شاخه‌ی دیگر نیازمند کسب مهارت است و حساسیت بالایی دارد.

به دلیل اینکه در هزینه‌ها، زمان و انرژی‌تان صرفه‌جویی شود، پیشنهاد اول ما این است که با عقد قرارداد بازاریابی در کرج، این کار را به آژانس تبلیغات و بازاریابی رسانه نما بسپارید که سال‌ها در این زمینه تجربه دارد و این‌گونه خیالتان را راحت کنید.

اما اگر کماکان قصد داشتید خودتان به انجام بازاریابی میدانی بپردازید، حتماً 3 نکته زیر را مدنظر قرار دهید. تجربه به ما نشان داده است که با رعایت این نکات، نرخ فروش افزایش می‌یابد. برای اطلاع از روش های بازاریابی اینجا کلیک کنید.

فن بیان و قدرت مذاکره عالی

بدون تسلط بر مهارت‌های فن بیان و مذاکره، با احتمال زیادی برنامه بازاریابی حضوری‌تان به شکست محکوم خواهد بود.

برای بهبود مهارت فن بیان می‌توانید کتاب «حرف بزن تا برنده شوی» اثر برایان ترسی و یا کتاب «قدرت بیان» اثر دیل کارنگی را مطالعه نمایید.

در کنار مطالعه کتاب‌های فن بیان، مطالعه کتاب‌های «هرگز سازش نکنید» اثر کریس واس و کتاب «بله گرفتن» اثر راجر فیش برای کسب قدرت مذاکره پیشنهاد می‌شوند.

در کنار مطالعه این کتاب‌ها، مشاهده فیلم‌هایی درزمینه فروش و بازاریابی مانند فیلم گرگ وال‌استریت با بازی لئوناردو دی‌کاپریو هم برای تقویت مهارت‌های مذاکره و فروش توصیه می‌شود.

شناخت انواع مخاطبان

برای افزایش فروش نیاز است تا به هر تیپ شخصیتی یک نوع پیشنهاد خرید بدهید. معمولاً پس از برخوردهای اولیه با کمی گفتگوی هوشمندانه می‌توان متوجه شد که شخص خریدار است یا نه و اگر خریدار است، چه پیشنهادهایی برایش می‌تواند جذاب باشد.

ارائه پیشنهادهای غیرهوشمندانه به افراد، می‌تواند باعث این شود که در مقابلتان گارد بگیرند و به‌هیچ‌عنوان اقدام به خرید نکنند.

مهارت شناخت مخاطبان، کاری نیست که صرفاً بامطالعه کتاب و یا دیدن فیلم آموزشی به‌دست آید. برای اینکه تبدیل به یک مخاطب شناس عالی شوید، نیازی است که به دنبال کسب تجربه فروشندگی در محیط واقعی باشید.

حتی برخی از فروشندگان پس از سال‌ها تجربه، همچنان نمی‌توانند مهارت‌های فروش را به خوبی یاد بگیرند، چراکه در این کار باید کمی زیرکانه و هوشمندانه نیز عمل کنید.

تحقیقات بازار

بازاریابی حضوری جایی نیست که بی‌گدار به آب بزنیم. بی‌گدار به آب زدن، نتیجه‌ای جز اتلاف زمان در برندارد.

قبل از شروع فرایند بازاریابی حضوری، باید تحقیقاتی تحت عنوان تحقیقات بازار صورت گیرد و به خوبی جامعه هدف شناسایی شود.

این‌که پیشاپیش بدانیم مشتریان ما دقیقاً چه ویژگی‌هایی دارند، درآمدشان چه میزان است، اغلب جنسیتشان چیست، معمولاً در کجا حضور دارند و مواردی ازاین‌دست به ما کمک می‌کند تا با ارائه پیشنهادات جذاب‌تر، احتمال فروش را افزایش دهیم.

آژانس تبلیغات و بازاریابی رسانه نما، عملیات تحقیقات بازار را نیز برایتان انجام می‌دهد. یک جلسه رایگان با مشاوران رسانه نما اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا