ابعاد استاندارد لوگو


سایز لوگو
لوگو
فایل لوگو
فایل png
سایز لوگو
طراحی لوگو
سایز لوگو
سایز لوگو
سایز لوگو

سایز لوگو تاثیر زیادی بر درک هویت شرکت شما دارد ، بنابراین مهم است در هر جایی که از آن استفاده

می کنید قابل درک باشد. هنگامی که طراحی لوگوی شرکت خود را شروع می کنید ممکن است این

سوال در ذهن شما ایجاد شود که لوگوی شما چه سایزی باید داشته باشد؟ خب جواب متفاوت است.

اندازه استاندارد لوگو بستگی به جایی دارد که آن را بارگذاری می کنید. به عنوان مثال یک عکس

پروفایل یوتیوب 800*800 پیکسل است در حالی که یک لوگو برای

یک وب سایت حداکثر 100 پیکسل ارتفاع دارد.

نمایش لوگو در رسانه ها:

برای اینکه مطمعن شوید لوگوی شما در رسانه های مختلف به خوبی نمایش داده می شود ، در اینجا

لیستی از سایزهای لوگو را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید براساس آن نام تجاری خود را به صورت

یکپارچه در وب ، رسانه های اجتماعی ، چاپ و موارد دیگر نمایش دهید و لوگوی شرکت خود را

جهانی کنید تا مطمعن شوید در هر جایی که نمایش داده می شود خوب به نظر می رسد.

اصول سایز لوگو:

اگرچه هر لوگویی منحصر به فرد است ، اما سایزهایی که برای لوگو در شبکه های اجتماعی و وب

سایتها و … استفاده می شود یکسان است سایز لوگوهای بزرگ را می توان تغییر داد و به نسبت

سایزی که زمینه های مختلف نیاز دارد از آن استفاده کرد و این تغییرات سایز برای لوگوی تجارت شما

ضروری است زیرا این امکان را به شما می دهد تا به راحتی لوگوی خود را در هر جایی که نیاز دارید به

کار ببرید. به عنوان مثال اگر می خواهید لوگوی خود را روی یک کارت ویزیت چاپ کنید یا بر روی یک

بیلبورد خیلی بزرگ به نمایش بگذارید جزئیات آن باید خوب به نظر برسد.

در اینجا چند اصول سایز لوگو آورده شده است:

لوگوها با پیکسل اندازه گیری می شوند:

به این معنی که شما اغلب لوگوها را در ابعاد 500*500 پیکسل مشاهده می کنید

پیکسل= ابعاد لوگو

بایت = اندازه فایل لوگو

فایل های برداری ضروری هستند:

فایل های برداری به عنوان فایل های اصلی عمل می کنند که می توانید به کمک آنها لوگوی خود را ویرایش

کنید یا برای چاپ در مقیاس بندی متفاوت مانند SVG ارسال کنید فایل های برداری در برنامه هایی مانند

Adobe Illustrator ایجاد می شوند و می توانید به هر فرمتی که می خواهید مانند png یا jpg تبدیل کنید.

نسخه های افقی ، عمودی و مربعی لوگوی خود را داشته باشید:

این نسخه ها این امکان را به شما می دهد لوگوی خود را در هر جایی که می خواهید استفاده کنید .

به عنوان مثال : یک بیلبورد ، پس زمینه ، وب سایت ، کارت ویزیت یا تی شرت.

از یک فایل png برای نشان دادن لوگوی خود به صورت آنلاین و در سایزهای کمتر از 200 کیلوبایت استفاده کنید:

Png  ها فایل های فشرده ای هستند که کیفیت بسیار زیادی دارند در حالی که اندازه فایل آنها کم است

ولی شفافیت خوبی دارند و سریع بارگذاری می شوند و برای رسانه های

اجتماعی ، وب سایت ها بسیار مناسب هستند.

یک داکیومنت راهنمای نام تجاری:

یک سند راهنمای نام تجاری نشان می دهد که کجا و چگونه می توان یک لوگو را نشان داد ، و سایز فایل

آن باید به طور متوسط در چه سایزی باشد حداقل ابعاد لوگو برای وب نباید ارتفاع زیر 24 پیکسل داشته

باشد و بیش از نیمی از اندازه صفحه را گرفته باشد.

سایز لوگو برای وب سایت ها:

وب سایت ها بخش حیاتی هر مشاغل هستند و مردم می توانند در مورد هر آنچه که شما انجام می دهید ،

چشم انداز شرکت شما و محصولاتی که می فروشید بیشتر بدانند. اگر چه ما توصیه می کنیم از یک فایل

png استفاده کنید اما بهترین اندازه لوگو برای یک وب سایت واقعا به نحوه و مکان نمایش آن بستگی

دارد. متداول ترین قسمت ها برای نمایش لوگو در وب سایت در بالای بنر یا هدر و نماد

کوچک در کنار نوار آدرس (url) می باشد.

استفاده از لوگو در هدر وب سایت خود:

اکثر شرکت ها در سمت چپ نوار آدرس ، لوگوی خود را قرار می دهند و این اجازه می دهد تا نام تجاری

در تمام صفحات وب سایت وجود داشته باشد. اندازه لوگو برای هدر صفحه وب سایت شما و موقعیت آن

(جایی که می خواهید لوگو قرار بگیرد) و به موضوع سایت شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، موضوعات

خانواده به لوگوهایی با حداکثر ارتفاع 100 پیکسل برای دسکتاپ نیاز دارند. میانگین ارتفاع لوگوی وب

سایت معمولا بین 20تا 30 پیکسل است در حالی که عرض آن اغلب به طول نام تجاری بستگی دارد.

استفاده از یک لوگو در فاوآیکن:

فاوآیکن به برند شما اجازه می دهد تا در نوار جستجو حضور داشته باشد و به مشتریان این امکان را می دهد

تا به راحتی سایت شما را بین سایت های دیگر پیدا کنند. لوگوی فاوآیکن باید به صورت نمادی باشد که

فقط برند شما را نشان دهد و متنی نداشته باشد زیرا برای خواندن هر متنی بسیار کوچک است و

خوانایی آنها پایین است. اندازه استاندارد favicon برای مرورگرها 15*15 پیکسل است.

سایت گلفروشی:

در زیر ببینید که سایت گلفروشی این کار را با نماد کاکتوس به عنوان نماد خود انجام می دهد: *خواه وب

سایت شما به صورت کدنویسی شده یا به کمک سیستم مدیریت محتوای cms مانند وردپرس طراحی

شده باشد لوگوی استفاده شده در آن باید فرمت png داشته باشد. برای کسب اطلاعات از سایز

لوگو برای شبکه های اجتماعی به صفحه لوگو مراجعه کنید.

سایز لوگو برای چاپ:

اگر می خواهید لوگوی شما درخشش بیشتری داشته باشد می توانید آن را در مکان های زیادی مانند:

بروشور ، کارت ویزیت ، پوستر ، لباس ، بسته بندی و لیوان یا روی یک تی شرت تا تبلیغی برای برند

شما باشد ، چاپ کنید. برای اینکه سایز لوگو در وب و برنامه های چاپی سازگار به نظر برسد ،

باید فایل های صحیح را برای چاپ ارائه کنید

 چند اندازه لوگو برای چاپ :

حداکثر اندازه قابل چاپ روی تی شرت معمولاً 14* 15 است

چاپ روی لیوان ، مساحت اندازه چاپ استاندارد آن  3*8.5  است.

روی کلاه متوسط ، اندازه لوگو حدود 3  – 31/2  عرض آن است.

اگر قصد چاپ آرم خود را بر روی چیزی دارید:

ابتدا با شخصی که قرار است چاپ را انجام دهد تماس بگیرید تا در مورد اندازه استاندارد لوگوی خود بر روی

سطح چاپی مطمعن شوید و همچنین بتوانید فایل های صحیح را برای آنها ارسال کنید.

سایز لوگو برای امضاهای ایمیل:

امضاهای ایمیل مکان خوبی برای نمایش لوگوی شماست. ایمیل یک مکان دیگر برای کمک به نمایش و ارتقا

بیشتر برند شما است و اگر شرکت شما ایمیل های زیادی ارسال می کند بسیار مهم است که از لوگوی

خود در امضای ایمیل استفاده کنید! تمام اندازه های امضای ایمیل باید در فرمت فایل PNG باشد که

حجم آن از 10 کیلوبایت بیشتر نشود.

قانون لوگو:

یک قانون کلی در استفاده از لوگو در امضای ایمیل، این است که تصویر امضای شما بزرگتر از عرض 320 پیکسل

و ارتفاع 70 تا 100 پیکسل نباشد . عرض اکثر دستگاه های تلفن همراه به طور معمول بین 320*500 پیکسل

است ، بنابراین این کمک می کند که لوگوی شما در تلفن همراه عالی به نظر برسد.

طراحی لوگو:

بسته به اینکه از چه سرویس الکترونیکی استفاده می کنید ، اغلب الگوها یا دستورالعمل هایی برای کمک

به شما در تشخیص اینکه چه سایزی برای لوگوی شما مناسب است وجود دارد. همانطور که در این مقاله

گفتیم تنها یک سایز دقیق برای لوگو وجود ندارد. برای اینکه تضمین شود که نام تجاری شرکت شما در

همه سیستم عامل ها ، دستگاه ها و اپلیکیشن ها به خوبی نمایش داده می شود ، باید بدانید

که انواع فایل ها ، اندازه ها و تغییرات لوگو در آنها بهترین عملکرد را دارد.

برندسازی مبارک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا