خدمات سئو در کرج

سئو چیست و چه مزایایی دارد؟ | خدمات سئو

خدمات سئو (SEO) چیست؟

یک تصور غلط در میان افرادی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی دارند رایج است و آن این هست که صرفاً ایجاد یک سایت کافیه و بعدازآن مشتری‌های جدید باید پشت سرهم برای خرید وارد سایت شوند!

معمولاً همین افراد پس از مدتی، این سؤال را می‌پرسند که چرا مشتری نمی‌آید؟ چرا سایتمان در گوگل نیست؟! چطور می‌توانیم به رتبه یک گوگل برسیم؟ چطور بازدیدکننده جذب کنیم؟

اینجا نقطه آگاهی از این موضوع است که کسب درآمد اینترنتی، فقط با راه‌اندازی یک سایت ممکن نمی‌شود، بلکه برای دیده شدن و ایجاد فروش، نیاز به استفاده از تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ هست.

در این مقاله قصد داریم اختصاصاً در خصوص یکی از مهم‌ترین زیرمجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ، یعنی سئو صحبت کنیم.خدمات ما در رسانه نما

سئو یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو چیست؟

همان‌طور که کمی پیش‌تر به این موضوع اشاره شد، برای جذب مشتری و ایجاد فروش، نیاز است تا سایتمان در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ به مردم نمایش داده شود، اما برای اکثر سایت‌ها این اتفاق نمی‌افتد و دلیلش این هست که آن‌ها از تکنیک‌های سئو برای افزایش رتبه سایت در گوگل استفاده نمی‌کنند و اصلا نمی‌دانند که سئو چیست.

سئو مخفف Search Engine Optimization به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است و درواقع سئو را می‌توان زبان صحبت با موتورهای جستجو مانند گوگل دانست. اما این دقیقاً به چه معناست؟

بیایید کمی ساده‌تر به موضوع نگاه کنیم. پادشاه موتورهای جستجو، یعنی گوگل، بیش از 200 فاکتور و آیتم مختلف برای رتبه‌بندی سایت‌ها دارد، یعنی سایت‌هایی که در صفحه اول گوگل و خصوصا در 3 لینک اول نتایج جستجو حضور دارند، معمولا این فاکتورها و استانداردهای گوگل را به خوبی رعایت کرده‌اند که موفق به کسب جایگاه خوب شده‌اند.

سئو شامل تکنیک‌های گسترده‌ای است که به سایت ما کمک می‌کند تا مواردی که حدس می‌زنیم در فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل برای کسب رتبه بهتر وجود دارد را رعایت کنیم و با رعایت این استانداردها به صفحه اول گوگل و به‌تدریج به 3 رتبه نخست برسیم.

شما می‌توانید با استفاده از خدمات سئو ، رتبه سایت خود را در گوگل و افزایش دهید و با جذب ترافیک ارگانیک از گوگل، فروشتان نیز افزایش خواهد یافت.

ترافیک و بازدیدی که از طریق گوگل جذب می‌شود مزایای بسیاری دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

مزایای سئو چیست؟

استفاده از خدمات سئو سایت مزیت‌های فراوانی دارد که با درک صحیح آن‌ها، می‌توانید یکی از برندگان بازی تجارت الکترونیک شوید.

ویژگی‌ها و مزایای خدمات سئو به شرح زیر است.

  • افرادی که از طریق Google وارد سایت می‌شوند، به دلیل اینکه به کیفیت نتایج جستجوی گوگل اعتماد دارند، معمولا به سایت هم اعتماد می‌کنند و تبدیل به مشتری می‌شوند. نرخ تبدیل مشتری از طریق گوگل نسبت به سایر کانال‌های جذب ترافیک بیشتر است
  • سئو یک نوع سرمایه‌گذاری کاملا هوشمندانه است، یعنی اگر شما به صفحه اول گوگل برسید، هرروز ترافیک و بازدیدکننده رایگان جذب می‌کنید و نیازی نیست که هزینه تبلیغاتی پرداخت کنید.
  • علیرغم تبلیغات اینترنتی که فقط تا زمانی برای سایتتان مخاطب می‌آورد که هزینه آن را پرداخت می‌کنید، سئو تقریبا همیشگی است. اگر بتوانید لینک محتوای سایتتان را به صفحه اول گوگل برسانید و فرایند سئو را قطع نکنید، به‌احتمال‌زیاد همواره در صفحه اول حضور خواهید داشت.

سئو کم ریسک است. هنگامی‌که برای تبلیغات هزینه می‌کنید، باید این ریسک را بپذیرید که احتمال دارد هیچ مشتری و فروشی ایجاد نشود و ممکن است پولی که برای آن پرداخته‌اید سوخت شود، اما در سئو اینگونه نیست و نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری، به دلیل اعتماد مردم به گوگل، بالا است.

سئو مقرون‌به‌صرفه است و در طولانی‌مدت هزینه کمتری نسبت به سایر روش‌های جذب بازدیدکننده دارد.

سئو باعث برند شدن سایت می‌شود. اگر بتوانید در تعداد عبارت‌های کلیدی زیادی در صفحه اول گوگل رتبه بگیرید، چون مدام سایتتان در صفحه نتایج جستجو دیده می‌شود (حتی اگر کاربر روی آن کلیک نکند)، روی برندینگ تاثیر مثبت می‌گذارد. برای مشاهده و اطلاعات بیشتر کلیک کنید

انواع تکنیک‌های سئو

سئو شامل 3 زیرشاخه مهم تحت عناوین سئو محتوا، سئو تکنیکال و سئوی خارجی است و برای اینکه در فرایند بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو موفق شوید باید در تمام ابعاد سئو قوی عمل کنید.

سئو داخلی (On-page SEO): منظور از سئوی داخلی، انجام کارهایی مانند لینک سازی داخلی، درست‌نویسی محتوا، بهینه‌سازی تصاویر، رعایت چگالی کلمات کلیدی در متن و… است. سئو داخلی به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا ارتباط معنایی بین محتوای سایت را بهتر درک کنند.

سئو تکنیکال (Technical SEO): سئو تکنیکال بر موارد فنی سایت تمرکز دارد. تنظیم نقشه سایت، ایجاد ساختار صحیح برای URL ها، افزایش سرعت سایت، نصب گواهینامه SSL ازجمله مواردی هستند که در سئوی تکنیکال بررسی می‌شوند. درواقع سئوی تکنیکال باعث بهبود کارایی سایت می‌شود.

سئو خارجی (Off-page SEO): سئو خارجی به مجموعه‌ای از فرایندها مانند برند سیگنال، سوشال سیگنال، لینک سازی خارجی و… گفته می‌شود که در بیرون از سایت انجام می‌شود.

رعایت تمامی جنبه‌های سئو بسیار مهم است و باید تعادل در میان آن‌ها رعایت شود. شما می‌توانید با استفاده از خدمات سئو، اطمینان حاصل کنید که سایتتان در تمامی جنبه‌های سئو رشد خواهد کرد.

حتما دقت کنید که سئوی سایتتان را به چه کسی می‌سپارید!

ازآنجایی‌که سلامت سایت و افزایش فروشتان برای ما بسیار مهم است و سعی داریم در این مقاله به درست‌ترین حالت ممکن شما را راهنمایی کنیم، در پایان لازم به تاکید می‌دانیم که بگوییم در برون‌سپاری خدمات سئو سایت خود دقت نمایید.

حتما سئوی سایتتان را به آژانسی واگذار کنید که به آن‌ها اعتماد کامل دارید، چراکه برخی از افراد که خود را به‌عنوان متخصص سئو معرفی می‌کنند، متاسفانه از تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه (Black hat SEO) برای رشد سایت‌ها استفاده می‌نمایند تا در کوتاه‌مدت، رتبه سایت سریع رشد کند و نظرتان جلب شود، اما در طولانی‌مدت گوگل متوجه استفاده از تکنیک‌های سئوی کلاه‌سیاه خواهد شد و این می‌تواند باعث افت رتبه شدید سایت شود.

با استفاده از خدمات سئو که توسط آژانس تبلیغاتی ما ارائه می‌شود، می‌توانید اطمینان کامل داشته باشید که از روش‌های سئوی کلاه‌سفید (White hat SEO) برای رشد و افزایش رتبه سایتتان در گوگل استفاده می‌شود و هیچ‌گونه خطری در این زمینه از طرف گوگل سایتتان را تهدید نخواهد کرد. یک جلسه مشاوره رایگان با مشاوران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا