افزایش فروش

راز افزایش فروش با تبلیغات هدفمند

راز افزایش فروش با تبلیغ هدفمند محصولات

افزایش فروش
راز افزایش فروش

اگر به فکر افزایش فروش و نهایتا درآمد خود هستید اما نمی‌دانید که از کجا و چگونه آن را شروع کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را به دقت خوانده و تمام موارد و نکات ذکر شده در آن را عملی سازید. راز افزایش فروش با تبلیغات هدفمند محصولات همراه است بدین صورت که تبلیغات محصولات می‌بایست چگونه انجام گردد. راه‌های فروش محصول بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است آن‌ها را در هر کتاب یا مقاله‌ای خوانده باشید. اما صرفا مطالعه باعث افزایش فروش نخواهد شد. بهتر است بدانید کاربردی کردن مطالب خوانده شده و تبلیغ هدفمند محصول و همچنین نکات ریز بسیار دیگر، باعث فروش بیشتر می‌شود.

اجرای یک استراتژی مناسب برای تبلیغ هدفمند محصولات

داشتن یک استراتژی مناسب بر پایه تبلیغات محصولات و البته هدفمندی آن‌ها باعث می‌شود فروش یک شرکت بیشتر شده و نهایتا سود حاصل از درآمد نیز بیشتر گردد. در این قسمت برآنیم تا شما را با جدیدترین روش‌هایی که برای تبلیغ هدفمند محصول بسیار موثر است، آشنا کنیم. فروش هدفمند محصولات بزرگترین راز در افزایش فروش است که باید در هر بازاری به آن دست یافت.

نظرسنجی مشتریان با هدف شناسایی نیاز آن‌ها

تا زمانی که ندانید مشتری شما دقیقا به چه چیزی نیاز دارد، در بحث فروش موفق نخواهید شد. برای موفقیت، ابتدا بازار مشتریان را شناسایی کرده و نیاز آن‌ها را به خوبی درک کنید. برای رسین به این مهم باید یک نظرسنجی راه بیاندازید. مثلا با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید. مخاطبان خود را بشناسید. به دلایل انتخاب آن‌ها پی ببرید. این اقدامات روی تبلیغات محصولات شما نیز تاثیر خواهد گذاشت.

برای استفاده از مدرن ترین راهکارهای سنجش رضایت مشتریان و نظر خواهی از مشتریان مبتنی بر کیوآرکد و فرمهای آنلاین و درخواست یک  جلسه مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید.

تحقیق در مورد عملکرد و راه‌های فروش رقبا

تحقیق در مورد رقبا و این که چگونه به فروش محصولات خود می‌پردازند نه تنها آگاهی شما را افزایش می‌دهد بلکه باعث می‌شود ایده‌های جدیدی به ذهن شما خطور کند.

تبلیغ هدفمند محصولات راهی برای رسیدن به فروش هدفمند محصولات

تبلیغات بسیاری برای افزایش فروش یک برند وجود دارد. اما آیا باید از همه این روش‌ها استفاده کرد؟ آیا باید تمرکز، زمان و هزینه مساوی به هر یک از این راه‌های تبلیغاتی اختصاص داد؟ البته که خیر. نوع تبلیغات شما به نوع محصول، نوع بازار، نوع نیاز افراد و عوامل دیگر بستگی دارد. شما با دسته‌بندی بازار خود بر اساس موقعیت جغرافیایی، جمعیتی، علایق و سلایق مشتری و موارد دیگر به بازار هدف خود نزدیک‌تر خواهید شد. آن گاه با توجه به راه‌های تبلیغاتی و میزان قابل دسترس بودن آن برای مشتریان می‌توانید راه‌های تبلیغاتی مناسب را که منجر به بیشترین فروش خواهند شد، شناسایی کرده و شروع کنید.

تبلیغات محصولات از طریق رسانه‌های اجتماعی

با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، رسانه‌های اجتماعی به خصوص شبکه‌های اجتماعی مجازی این روزها بهترین کانال‌های تبلیغاتی هستند. این شبکه‌ها به بهترین شکل محصول را به مشتری معرفی می‌کنند. همچنین مشاوره قبل از خرید و خدمات پس از فروش را نیز از طریق پرسش و پاسخ‌هایی که بین فروشنده و خریدار در بستر چت‌های اینترنتی به وجود می‌آید را رونق بخشیده است. این تعاملات به صورت ناخودآگاه روی مشتری تاثیر گذاشته و اعتمادسازی را چندین برابر می‌کند.

فروش هدفمند محصولات با کمک اینفلوئنسرها

شما می‌توانید از اینفلوئنسرهایی که در جامعه تبدیل به چهره‌های مشهور و محبوب شده‌اند جهت تبلیغ هدفمند محصول خود کمک بگیرید. با این کار طرفداران آن‌ها به واسطه اعتمادی که به اینفلوئنسر خود دارند به راحتی از شما خرید خواهند کرد.

جدی گرفتن خواسته‌های مشتری

برای رسیدن به موفقیت، فروش تنها گزینه نیست. شما برای افزایش فروش خود نیاز به حفظ مشتریان گذشته، راضی نگه داشتن مشتریان حال و پیدا کردن مشتریان جدید دارید. بنابراین برای موفقیت در این مسیر باید به خواسته‌ها و نیازهای آن‌ها گوش داده و با توجه به آن‌ها به مسیر حرکتی خود ادامه دهید. ما به شما کمک می کنیم تا مدیریت تجربه مشتریان خود را به بهترین نحو انجام دهید و بتوانید سنجش رضایتمندی مشتریان،باشگاه مشتریان و مشوق های فروش (Sales Promotion ) مناسب برای مشتریان خود در نظر بگیرید.برای اطلاعات بیشتر در مورد مدیریت تجربه مشتریان اینجا کلیک کنید.

چگونه کالای خود را تبلیغ کنیم؟

برای این که به نقطه فروش هدفمند محصولات خود برسیم پس از تعیین استراتژی، رعایت و اجرای تمام نکات و اقدامات بالا باید بدانیم که چطور کالا و محصولات خود را تبلیغ کنیم. تبلیغ هدفمند منجر به فروش هدفمند محصولات می‌شود. بنابراین بهتر است با انواع تبلیغات آشنا شده و تبلیغات محصولات را به درستی انجام دهیم. تبلیغات یعنی معرفی و نمایش محصولات و یا خدمات یک شرکت که به مشاغل فرصت می‌دهد میزان فروش خود را افزایش دهند. البته دقت کنید هر تبلیغاتی باعث افزایش در فروش نمی‌شود؛ به همین دلیل است که تاکید داریم فروش هدفمند محصولات به تبلیغ هدفمند محصول بستگی دارد.

روش‌های بسیاری در تبلیغات وجود دارد. این تبلیغات باعث بیشتر دیده شدن محصول یک شرکت می‌شود اما اینکه باعث بهتر دیده و شناخته شدن آن نیز می‌شود یا خیر بستگی به نوع استراتژی تبلیغات شرکت دارد. به هر حال در زیر به معرفی برخی از راه‌های تبلیغات تجاری می‌پردازیم.

۱-      تبلیغات چاپی

به روزنامه‌ها، مجلات، انواع بروشورها، کارت‌های ویزیت، انواع تقویم و سالنامه‌ها و تبلیغات روی بیلبوردها تبلیغات چاپی می‌گویند.

۲-      برنامه‌های تلویزیونی

تلویزیون رسانه پرمخاطبی است که همه اقشار جامعه از آن استفاده کرده و هر شخصی با توجه به علایق و زمانی که دارد برنامه‌های آن را تماشا می‌کند. اتفاقا یک استراتژی هدفمند برای فروش هدفمند محصولات، با توجه به تقسیم‌بندی بازار هدف خود، می‌داند که تبلیغ تلویزیونی محصولات خود را در چه زمانی از شبانه‌روز، در چه شبکه‌ای و در زمان نمایش چه برنامه‌ای پخش کند.

۳-      تبلیغات نمایشگاهی

نمایشگاه‌های تجاری نیز مکانی هدفمند برای تبلیغ هدفمند محصول هستند. چرا که ۹۰ درصد افرادی که به نمایشگاه‌های تجاری می‌روند، قصد خرید داشته و در نتیجه بازار هدف بسیار خوبی هستند.

۴-      شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌ها

شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام و وب سایت‌ها مکان بسیار خوبی برای تبلیغات محصولات هستند. به خصوص این که بسیاری از افراد، امروزه تمام کارهای خود را به صورت اینترنتی انجام داده و وقت بسیاری را در فضای اینترنت و در بین شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند.

۵-      ایمیل مارکتینگ

ارسال ایمیل‌های هدفمند به مشتریان وفادار و حتی مشتری‌های جدید فرصت بزرگی به فروشندگان و صاحبان مشاغل می‌دهد تا بتوانند محصول خود را به فروش برسانند.

6-روش های دیگرتبلیغاتی

توضیح تمام راهکارهای تبلیغاتی در این مطلب ممکن نیست . ما در یک جلسه مشاوره رایگان به شما خواهیم گفت که برای رسیدن به هدفی که برای خود در نظر گرفته اید ، چه نوع تبلیغاتی مناسب و موثر است تا بودجه ی خود را هدر ندهید و حداکثر بازدهی را از هزینه ای که برای تبلیغات می کنید به دست بیاورید.برای مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید.

جمع‌بندی

تبلیغ هدفمند محصولات باعث افزایش در میزان فروش می‌شود. برای رسیدن به افزایش فروش ابتدا می‌بایست یک استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی متناسب با اهداف تجاری خود طراحی کرد و سپس آن را به مرحله اجرا درآورد. تبلیغات محصولات یکی از اقدامات بسیار مهم در خصوص افزایش فروش است که باید به آن توجه بسیار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا