بازاریابی در کرج

” تامین بازاریاب و ویزیتور در کرج “

تامین بازاریاب و ویزیتور در کرج

تولید محصول باکیفیت یا ارائه‌ی خدمت مطلوب یکی از گام‌های نخست موفقیت هر کسب‌وکار یا سازمان به شمار می‌رود. اما موفقیت یا شکست یک کسب‌وکار صرفا وابسته به محصول و خدمت ارائه شده نیست بلکه نحوه‌ی بازاریابی و فروش نیز به همان اندازه دخیل است. اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و برای بازاریابی در کرج نیازمند همکاری با تیم بازاریابی و ویزیتوری خبره هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

تحقیقات بازار

در سال‌های اخیر رقابت کسب‌وکارها در بازاریابی و فروش محصول به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته که حاصل آن، دستِ باز مشتری در انتخاب کالا یا خدمت موردنیاز است. به دلیل وجود فضای رقابتی و عدم انحصار، کسب‌وکاری توان رقابت و دوام در بازار را دارد که علاوه بر ارائه‌ی محصول باکیفیت بتواند فرایند بازاریابی را به‌خوبی اجرا نماید. یک جلسه رایگان با مشاوران رسانه نما

قدم اول در بازاریابی خواه بازاریابی حضوری باشد یا بازاریابی غیرحضوری (مانند تلفن، پیامک و…) انجام تحقیقات بازار است.

تحقیقات بازار به فرایندی گفته می‌شود که طی آن، تولیدکننده و مشتری از طریق جمع‌آوری اطلاعات به یکدیگر متصل می‌شوند. به‌عبارت‌دیگر، کسب‌وکارها با بهره‌گیری از تحقیقات بازار، پرسونا و مشخصات مشتریان خود ازجمله رده‌ی سنی، جنسیت و علایق آنها را تجزیه‌وتحلیل می‌کنند.

البته تحقیقات بازار محدود به آشنایی با مشتری نیست بلکه شامل رقبا نیز می‌شود. خدمات ما در رسانه نما

بازاریابی محصولات و خدمات

پس از اتمام فرایند تحقیقات بازار نوبت به بازاریابی محصولات یا بازاریابی خدمات می‌رسد. بازاریابی محدود به یک شیوه نیست و به انواع مختلف شامل بازاریابی حضوری، بازاریابی تلفنی، بازاریابی پیامکی و بازاریابی ایمیلی تقسیم می‌شود.

چنانچه کسب‌وکارها از تیم‌های بازاریابی و ویزیتوری باتجربه و خبره برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده نکنند یقینا در میدان رقابت با صنایع رقیب شکست خورده و از بازار حذف خواهند شد.

نحوه‌ی ارائه‌ی محصول به مشتری و جلب نظر او دارای ظرافت و پیچیدگی‌های خاص خود بوده که بازاریابان و ویزیتورهای باسابقه به‌خوبی تکنیک‌های بازاریابی را آموخته و بکار می‌برند. متاسفانه برخی کسب‌وکارهای تولیدکننده‌ی محصول یا ارائه‌دهنده‌ی خدمت، فرایند بازاریابی و فروش یا دست‌کم گرفته و تمایلی برای صرف هزینه‌ و همکاری با شرکت‌های حرفه‌ای بازاریابی از خود نشان نمی‌دهند. غافل از اینکه بهترین کالا یا خدمت هم در صورت عدم توان رقابت با کسب‌وکارهای رقیب، محکوم به شکست و خروج از بازار خواهد بود.

ویزیتوری محصولات و خدمات

فرایند ویزیتوری و دریافت مداوم سفارش‌ها از مشتریان فعلی یکی دیگر از مراحل زمان‌بر در چرخه‌ی فروش محصول یا خدمت است. به همین دلیل کسب‌وکارها بعد از بازاریابی و برقراری ارتباط اولیه با مشتریان، لازم است از ویزیتورهای مختصص و باتجربه استفاده کنند تا فرایند سفارش‌گیری به‌صورت پیوسته و منظم ادامه یافته و ارتباط مشتری با کسب‌وکار برای طولانی‌مدت حفظ شود.

فاصله‌ی زمانی زیاد بین ارتباط با مشتری و سفارش‌گیری باعث کاهش وابستگی مشتری شده و به‌مرور زمان او را به سمت رقبای شما سوق خواهد داد.

انجام پروژه‌های بازاریابی در کرج برای محصولات و خدمات

آژانس بازاریابی و تبلیغاتی رسانه نما طی سال‌های گذشته توانسته در انجام انواع پروژه‌های بازاریابی و ویزیتوری با کسب‌وکارها، شرکت‌های خدماتی و تولیدکنندگان محصولات همکاری مؤثری داشته‌ باشد. برای تماس با کارشناسان رسانه نما اینجا کلیک کنید

آژانس رسانه نما صفر تا صد فرایند فروش محصول و خدمات کسب‌وکارها از تحقیقات بازار تا بازاریابی و ویزیتوری را به‌صورت حرفه‌ای و با استفاده از پرسنل باتجربه و آموزش‌دیده برعهده گرفته و آمادگی خود را برای پذیرش کسب‌وکارهای جدید اعلام می‌دارد.

چنانچه قصد فروش محصول یا ارائه‌ی خدمات مرتبط با کسب‌وکار خود در کرج دارید، رسانه نما فرایند بازاریابی در کرج را به بهترین شکل ممکن و با بازدهی بالا اجرا می‌کند.

در آژانس رسانه نما ابتدا تیم تحقیقات بازار اقدام به شناسایی مشتریان و رقبای محصول پرداخته و پس از تجزیه‌وتحلیل آمار به‌دست‌آمده، فرایند بازاریابی و ویزیتوری به‌سرعت آغاز شده و به طور مستمر ادامه می‌یابد.

بنابراین مدیران کسب‌وکار بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای در خصوص فروش محصول، کافی است انرژی خود را روی تولید محصول یا ارائه‌ی خدمت مطلوب و باکیفیت معطوف نموده و فرایند بازاریابی و فروش را برعهده‌ی تیم رسانه نما بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا