بازاریابی چریکی یا پارتیزانی (Guerilla Marketing)

این روش در بازاریابی به نامتعارف بودن و بهره گیری از عامل خلاقیت معروف است

و در بازاریابی چریکی  یا پارتیزانی انواع مختلفی از ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی برای جلب توجه مشتریان و ایجاد یک حس قوی تعجب، جذابیت، شادی، ترس و یا حتی تحریک وجدان فردی و اجتماعی افراد استفاده می شود. هدف از این کار این است که مضمون تبلیغی یا بازاریابی طراحی شده که می تواند یک محصول، برند یا خدمت باشد بصورت عمیق در ذهن مردم حک شود و یادآوری آن (تداعی برند) آسان تر شده، اثر بلند مدتی در فروش محصول و تمایز آن با رقبا ایجاد کند.برای مشاهده نمونه های دیگر بازاریابی کلیک کنید.

برای مثال می توان به ساخت نمونه های غول پیکر از محصول و قراردادن آن در مراکز خرید اشاره کرد. یا بکارگیری بازاریابان آموزش دیده که با لباس های طراحی شده ی غیرعادی و حضور درمحل های نامعمول باعث تعجب مردم شوند و در همان حال تصویر ذهنی یک برند را در ذهن مشاهده کنندگان به تجسم درآورند.

این نوع از بازاریابی بسیار جذاب است و باعث ایجاد تمایز محسوسی نسبت به رقبا می شود.در آژانس تبلیغات و مارکتینگ رسانه نما ، گروهی از هنرمندان گرافیک، طراحی لباس و هنرهای نمایشی برای تدوین استراتژی و ابزار لازم در بازاریابی پارتیزانی به ما کمک می کنند تا بهترین و متفاوت ترین نتیجه را برای شما صاحبان کسب و کار به ارمغان داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا