بازاریابی مستقیم

بازاریابی مستقیم (Direct Marketing)

هر نوع از ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی که مستقیماً مخاطب را هدف قرار دهند و با او ارتباط متقابل ایجاد کنند در این نوع از بازاریابی می گنجد. بدین معنی که شما مستقیماً با مخاطب یا مشتری بالقوه گفتگو می کنید، با او ملاقات می کنید و حضوراً توضیحات لازم را از روی کاتالوگ، تبلت یا نمونه محصول به او می دهید و یا اینکه شخصا برایش ایمیل یا نامه ارسال می کنید.

دو هدف اصلی در بازاریابی مستقیم؛

الف: معرفی و اطلاع رسانی کالا یا خدمتی متمایز یا برندی جدید

ب: فروش محصول یا خدمات به طور مستقیم به مخاطبین و مشتریان

آژانس تبلیغات و مارکتینگ رسانه نما با حفظ پارامترهای استاندارد در بازاریابی مستقیم و با بهره مندی از تیم بازاریابان آموزش دیده و با تجربه ای که در اختیار دارد خدمات کامل مشاوره، برنامه ریزی، اجرا و نظارت پروژه های بازاریابی مستقیم را به صورت زیر انجام می دهد:

-یک جلسه مشاوره رایگان

– طراحی و تدوین سناریوهای لازم برای گفتگوی تلفنی، نوشتن متن نامه، طراحی کاتالوگ و بروشور، تیزر تبلیغاتی، نمونه های محصول(Sample)

-تهیه بانک اطلاعاتی و نقشه مکانی مشتریانی از گروه هدف که باید مورد ارائه بازاریابی مستقیم قرار گیرند.

-بکارگیری نیروی بازاریاب آموزش دیده و تخصصی جهت اعزام به محل های پیش بینی شده، ملاقات با مشتریان، تماسهای تلفنی، ارسال محتوای تبلیغاتی، توزیع نمونه های محصول(Sampling )

-نظارت و تحلیل نتایج پروژه های در حال اجرا توسط موسسات دیگر یا بصورت گروه مشاور در اجرای پروژه برای مشاهده دیگر خدمات ما کلیلک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا