بازاریابی مبتنی بر حساب کاربری(Account Based Marketing: ABM)

نوع نسبتاً محدود و اختصاصی از بازاریابی است که بر تعداد مشخص شده ای از مشتریان فعلی یا مخاطبین از پیش تعیین شده متمرکز می شود و محتوای تبلیغاتی و پیشنهادهای بازاریابی و فروش را به طور ویژه به آنان می رساند. به عبارت دیگر یک نوع بازاریابی شخصی سازی شده برای تعداد محدودی از گروه هدف کسب و کار است.در این نوع از بازاریابی سرنخ های فروش که سودآوری بالاتری داشته اند  شناسایی شده و تیم بازاریابی روی این گروه از حساب های کاربری کسب و کار که بیشترین و بالاترین تعامل را با سازمان داشته اند فوکوس می کند.به این  ترتیب و با اطمینانی بالا، فروش محصول اتفاق می افتد ، بودجه ی کمتری صرف تبلیغات و بازاریابی می شود و نسبت بازگشت هزینه بازاریابی بسیار بالاتر از روش های دیگر در بازاریابی سنتی و انبوه است.

در آژانس تبلیغات و مارکتینگ رسانه نما، نوع خاصی از این بازاریابی مشتری محور با نام” تبلیغات هدفمند محیطی و صنفی” اجرا می شود که برای اولین بار بدین شکل در کشور ارائه شده است.بدین صورت که شما می توانید در داخل فضاهای شغلی دیگران که مشتریان آنها می توانند مشتریان شما هم باشند تابلوهای تبلیغاتی خود را که رسانه نما برایتان رزرو کرده است، نصب کنید. مثلا یک آتلیه عکاسی می تواند تبلیغات خود را در چندین سالن آرایش عروس منتخب نصب کند. این کار شبکه ای از کسب و کارهای مرتبط با هم را ایجاد می کند که نیاز های مختلف مشتریان را بصورت جداگانه برآورده می کند. مشاوره یک جلسه ایی بازاریابی رایگان مرتبط با کسب و کار شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا