بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی (Tele Marketing)

بازاریابی تلفنی معمولاً برای تبلیغ و معرفی خدماتی نظیر بیمه، سیم کارت، خدمات آموزشی و درمانی استفاده می شود. همچنین برای فروش غیرحضوری محصولاتی که کاملاً برای مشتریان ملموس و مشخص است و جزئیات مقایسه پذیری ندارد مانند کپسول های آتش نشانی یا مکمل های دارویی رایج.

بخش مهمی از این کار تهیه شماره تلفن های گروه هدف و اسامی مخاطبین است تا اثربخشی گفتگوی تلفنی افزایش یابد.همچنین تیم بازاریاب تلفنی باید آموزش های لازم از نظر لحن، پاسخ های احتمالی به مخاطبین و نحوه توضیحات را بگذرانند.در آژانس تبلیغات و مارکتینگ رسانه نما تمام مراحل خدمات فوق با دقت و نظارت مستقیم مدیر بازاریابی به شما عزیزان ارائه می شود. نمونه های دیگر بازاریابی را مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا