هر نوع از ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی که مستقیماً مخاطب را هدف قرار دهند و با او ارتباط متقابل ایجاد کنند در این نوع از بازاریابی می گنجد. بدین معنی که شما مستقیماً با مخاطب یا مشتری بالقوه گفتگو می کنید، با او ملاقات می کنید و حضوراً توضیحات لازم را از روی کاتالوگ، تبلت یا نمونه محصول به او می دهید و یا اینکه شخصا برایش ایمیل یا نامه ارسال می کنید.
دو هدف اصلی در بازاریابی مستقیم؛
الف: معرفی و اطلاع رسانی کالا یا خدمتی متمایز یا برندی جدید
ب: فروش محصول یا خدمات به طور مستقیم به مخاطبین و مشتریان
آژانس تبلیغات و مارکتینگ رسانه نما با حفظ پارامترهای استاندارد در بازاریابی مستقیم و با بهره مندی از تیم بازاریابان آموزش دیده و با تجربه ای که در اختیار دارد خدمات کامل مشاوره، برنامه ریزی، اجرا و نظارت پروژه های بازاریابی مستقیم را به صورت زیر انجام می دهد:
-یک جلسه مشاوره رایگان
– طراحی و تدوین سناریوهای لازم برای گفتگوی تلفنی، نوشتن متن نامه، طراحی کاتالوگ و بروشور، تیزر تبلیغاتی، نمونه های محصول(Sample)
-تهیه بانک اطلاعاتی و نقشه مکانی مشتریانی از گروه هدف که باید مورد ارائه بازاریابی مستقیم قرار گیرند.
-بکارگیری نیروی بازاریاب آموزش دیده و تخصصی جهت اعزام به محل های پیش بینی شده، ملاقات با مشتریان، تماسهای تلفنی، ارسال محتوای تبلیغاتی، توزیع نمونه های محصول(Sampling )
-نظارت و تحلیل نتایج پروژه های در حال اجرا توسط موسسات دیگر یا بصورت گروه مشاور در اجرای پروژه برای مشاهده دیگر خدمات ما کلیلک کنید