بازاریابی سبز برآن بخش از خصوصیات برند یا محصول تمرکز می کند که می تواند دغدغه های زیست محیطی یا مسائل اجتماعی را بطور مثبتی پاسخ داده یا برآورده سازد.
امروزه شرکت ها و حتی کسب و کارهای کوچک باید بتوانند بخشی از بودجه بازاریابی و تبلیغات خود را معطوف به امور اجتماعی و محیط زیست نمایند تا بتوانند بر بخشی از مخاطبین که دید وسیع تری نسبت به هویت برند دارند تأثیرگذار باشند . بزرگ نمایی یا اطلاع رسانی در مورد نحوه تولید محصولات یا خدمات بطوریکه باعث آلودگی آب و هوا یا قطع درختان نشود یا مصرف انرژی بهینه سازی شده داشته باشد، نمونه هایی از بازاریابی سبز هستند. نمونه های دیگر بازاریابی برای کمک به کسب و کار شما
آژانس تبلیغات و مارکتینگ رسانه نما می تواند با همکاری متخصصان بهداشت محیط، کارشناسان مددکاری اجتماعی، سازمان های نظارتی درامور محیط زیست و رفاه اجتماعی راه کارهای مناسبی را برای لحاظ کردن در بخش بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی کسب و کارها ارائه دهد.