بازاریابی تلفنی (Tele Marketing)

بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی معمولاً برای تبلیغ و معرفی خدماتی نظیر بیمه، سیم کارت، خدمات آموزشی و درمانی استفاده می شود. همچنین برای فروش غیرحضوری محصولاتی که کاملاً برای مشتریان ملموس و مشخص است و جزئیات مقایسه پذیری ندارد مانند کپسول های آتش نشانی یا مکمل های دارویی رایج.

بخش مهمی از این کار تهیه شماره تلفن های گروه هدف و اسامی مخاطبین است تا اثربخشی گفتگوی تلفنی افزایش یابد.همچنین تیم بازاریاب تلفنی باید آموزش های لازم از نظر لحن، پاسخ های احتمالی به مخاطبین و نحوه توضیحات را بگذرانند.در آژانس تبلیغات و مارکتینگ رسانه نما تمام مراحل خدمات فوق با دقت و نظارت مستقیم مدیر بازاریابی به شما عزیزان ارائه می شود. نمونه های دیگر بازاریابی را مطالعه نمایید

بازاریابی تلفنی (Tele Marketing)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا